Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen die op onze website binnen komen over onze pallet webshop, heb je toch een andere vraag stel deze dan gerust.pallet vragen

Q: Kan ik persoonlijk contact opnemen?
A: Je kunt van maandag t/m vrijdag contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)168 357010. Ook kun je een e-mail sturen naar info@palletcentrale.nl voor algemene vragen of naar webshop@palletcentrale.nl voor vragen over je webshopbestelling.

Q: Ik kan niet bestellen?
A: Wij hanteren een minimum orderbedrag van 175,00 euro, je krijgt een melding als je dit bedrag nog niet hebt bereikt.

Q: Wat is de levertijd?
A: Je bestelling wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen bij je geleverd. De werkdag voor de levering krijg je hiervan bericht. Orders worden standaard tussen 08.00 en 18.00 geleverd. Indien je hebt gekozen voor 24-uurs levering en de bestelling op werkdagen voor 15.00 uur is besteld en betaald, wordt je bestelling de volgende werkdag geleverd. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan in de levering, dan brengen we je hiervan uiteraard op de hoogte.

Voor levering op de Waddeneilanden gelden andere levertijden, bekijk hiervoor de klantenservice pagina op onze website.

Q: Hoe kan ik betalen?
A: Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Mastercard & Visa
  • Maestro
  • Bancontact
  • Sofort
  • Giropay
  • Betalen bij afhalen: je kan contant of met pin betalen
  • Factuur na ontvangst: achteraf betalen via Billink

Q: Hoe kan ik retourneren?
A: Op onze klantenservice pagina kun je alle informatie vinden hoe een bestelling geretourneerd kan worden. Ben je opzoek naar het retourformulier? Klik dan hier!

Q: Kan ik de pallets zelf afhalen?
A: Je kunt de pallets zelf afhalen. In de product omschrijving staat wat de voorraad locatie is, alleen op deze locatie kan je de pallets ophalen.

Q: Wat te doen als ik grotere aantallen nodig heb dan de standaard staffelaantallen?
A: Ben je op zoek naar grotere partijen, neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.

Q: Wanneer heb ik een ISPM15 / HT pallet nodig?
A: Wanneer een pallet buiten Europa wordt verzonden heb je een ISPM15 / HT pallet nodig, m.u.v. Zwitserland. Meer informatie kun je vinden op de website van het SMHV.

Q: Kan ik mijn overtollige pallets ook aan jullie meegeven?
A: Wij kopen overtollige pallets op. Vul het opkoopformulier in en wij nemen contact met je op.

Q: Verzenden jullie ook internationaal?
A: Via de webshop kun je kiezen voor een levering in Nederland en België. Voor zendingen naar andere landen neem contact met ons op voor een offerte op maat.

Q: Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen?
A: Heb je de bestelling afgerond, maar ontvang je geen bevestiging in je e-mailbox check dan voor de zekerheid je ongewenste mail. Kun je deze dan nog niet vinden neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)168357010 of webshop@palletcentrale.nl

Q: Hoeveel europallets passen in een vrachtwagen?
A: Wij werken met meerdere type wagens. Standaard kunnen wij 561 Europallets laden in een gesloten wagen. Dit zijn 33 stapels van 17 pallets hoog.

Q: Waar kan ik een klacht indienen?
A: Je kan een klacht indienen via het contact formulier of telefonisch via +31 (0)168 357010. Deze klachten kunnen betrekking hebben op onze producten en dienstverlening.

Q: Binnen hoeveel dagen wordt er gereageerd op mijn klacht?
A: Er wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd op klachten.

Q: Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de klachten afhandeling?
A: Dan kan je als zakelijke klant de klacht ter bemiddeling voorleggen bij Thuiswinkel via thuiswinkel.org.

Q: Kan ik als particulier bestellen?
A: Nee, dit is helaas niet mogelijk.