Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen die op onze website binnen komen over onze pallet webshop, heb je toch een andere vraag stel deze gerust.pallet vragen

Q: Kan ik persoonlijk contact opnemen?
A: Je kunt tijdens van maandag t/m vrijdag contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)168 357010. Ook kun je een e-mail sturen naar info@palletcentrale.nl voor algemene vragen of naar webshop@palletcentrale.nl voor vragen over je webshopbestelling.

Q: Wat is de levertijd?
A: De levertijd staat vermeld bij het betreffende artikel. Standaard worden de producten binnen 2 dagen afgestuurd.

Q: Hoe kan ik betalen?
A: Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Mastercard & Visa
  • Maestro
  • Bancontact
  • Sofort
  • Giropay
  • Factuur na ontvangst

Q: Hoe kan ik retourneren?
A: Op onze klantenservice pagina kun je alle informatie vinden hoe een bestelling geretourneerd kan worden. Ben je opzoek naar het retourformulier? Klik dan hier!

Q: Kan ik de pallets zelf afhalen?
A: Je kunt de pallets zelf afhalen. In de product omschrijving staat wat de voorraad locatie is, alleen op deze locatie kan je de pallets ophalen.

Q: Wat te doen als ik grotere aantallen nodig heb dan de standaard staffelaantallen?
A: Ben je op zoek naar grotere partijen, neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.

Q: Wanneer heb ik een ISPM15 / HT pallet nodig?
A: Wanneer een pallet buiten Europa wordt verzonden heb je een ISPM15 / HT pallet nodig, m.u.v. Zwitserland. Meer informatie kun je vinden op de website van het SMHV.

Q: Kan ik mijn overtollige pallets ook aan jullie meegeven?
A: Wij kopen overtollige pallets op. Vul het opkoopformulier in en wij nemen contact met je op.

Q: Verzenden jullie ook internationaal?
A: Via de webshop kun je kiezen voor een levering in Nederland en Belgiƫ. Voor zendingen naar andere landen neem contact met ons op voor een offerte op maat.

Q: Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen?
A: Heb je de bestelling afgerond, maar ontvang je geen bevestiging in je e-mailbox check voor de zekerheid je ongewenste mail. Kun je deze dan nog niet vinden neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)168357010 of webshop@palletcentrale.nl

Q: Hoeveel europallets passen in een vrachtwagen?
A: Wij werken met meerdere type wagens. Standaard kunnen wij 561 Europallets laden in een gesloten wagen. Dit zijn 33 stapels van 17 pallets hoog.

Q: Waar kan ik een klacht indienen?
A: Je kan een klacht indienen via het contact formulier of telefonisch via +31 (0)168 357010. Deze klachten kunnen betrekking hebben op onze producten en dienstverlening.

Q: Binnen hoeveel dagen wordt er gereageerd op mijn klacht?
A: Er wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd op klachten.

Q: Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de klachten afhandeling?
A: Dan kan je de klacht ter bemiddeling voorleggen bij Thuiswinkel via thuiswinkel.org

Q: Kan ik als particulier bestellen?
A: Nee, dit is helaas niet mogelijk.