Klantenservice

Bij de Palletcentrale vind je vele typen en soorten pallets en aanverwante producten. Wij hebben meer dan 500.000 pallets op voorraad en leveren onze klanten vanuit onze vestigingen in Rotterdam, Moerdijk, Sas van Gent, Middenmeer en Helmond.

Bij de Palletcentrale kun je nieuwe en gebruikte pallets en aanverwante producten kopen, pallets huren en overtollige pallets verkopen. Onze moderne palletfabriek, met een productiecapaciteit van meer dan 2,5 miljoen pallets per jaar, produceert alle mogelijke standaard en klantspecifieke pallets. Met een breed assortiment, meerdere vestigingen en een palletfabriek zorgt de Palletcentrale voor een totale pallet oplossing.

Bestelling


Nadat je het gewenste artikel gevonden heeft hoeft u nog maar 4 stappen te volgen.

Winkelwagen

Geef aan hoeveel pallets je wenst te ontvangen en geef aan of de pallets HT behandelt moeten worden. Nadat al deze gegevens kloppen klikt u op “in winkelmand”. Als je meerdere artikelen aan te winkelwagen wilt toevoegen, herhaal je deze stappen bij het gewenste product
Bekijk nogmaals je winkelwagen door in de rechter boven hoek op het icoontje van de heftruck te klikken. Hier kan je ook eventueel artikelen verwijderen en/of de hoeveelheid aanpassen. Na het aanpassen klik je op de zwarte button met de tekst “winkelmand bijwerken”
Als alles klopt klikt u op de rode button onderaan de pagina waarin staat “doorgaan naar afrekenen”.

Factuur gegevens

Vul op deze pagina alle verplichte velden in. Als het afleveradres niet gelijk is aan het factuuradres, vink dan het vakje aan onderin de pagina naast de tekst “verzenden naar een ander adres”.

Verzending en betaalmogelijkheden

Nadat u alle gegevens correct heeft ingevuld dan kies je een verzendmethode. Hier kan je kiezen voor zelf afhalen of laten bezorgen door onze transporteur.
Je kan de betaling voltooien doormiddel van de volgende betaalmogelijkheden: Directe bankoverschrijving, betalen bij afhalen, bancontact/MiserCash, GiroPay, iDEAL, Maestro, Mastercard, Sofort, Visa. LET OP: voor sommige betaalmethode geldt een toeslag!
Zodra alles correct is ingevuld klik je op de rode button “bestelling plaatsen”.

Betalen

Voor de betaling volg je de instructies op de betaalpagina. Nadat je de betaling voltooid is ontvang je een overzicht van je order.

Indien je de bestelling wilt aanpassen nadat deze geplaatst is kun je dat het beste zo snel mogelijk doen door telefonisch contact op te nemen op +31 (0)168 357010. (buiten kantooruren via e-mail info@palletcentrale.nl). Indien de order nog niet is verwerkt in ons logistieke proces, zijn wij mogelijk nog in staat om de bestelling aan te passen. Indien de bestelling al is verwerkt, is het doorvoeren van wijzigingen helaas niet meer mogelijk. Controleer altijd de bestelling en je gegevens zorgvuldig voordat je de bestelling afrondt!

Wil je de producten zelf komen ophalen op 1 van onze vestigingen is dit mogelijk. Bij elk product staat aangeven waar deze afgehaald kunnen worden, als dit niet aangeven staat raden wij aan om vooraf telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op +31 (0)168 – 357010. Houdt er rekening mee bij het afrekenen op de afhaallocatie dat dit contant dient te geschieden. Op al onze vestiging is er de mogelijkheid om zowel met PIN als contant te betalen.

Retouren en ruilen

Ondanks dat wij altijd proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat je niet tevreden bent en dat de zending retour moet. Retourzendingen dienen gemeld te worden met een retourformulier. Het retourformulier kun je hier vinden. Meldt binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling dat de bestelling niet voldoet aan de verwachtingen. Na ontvangst van dit formulier nemen wij contact met je op over de verdere procedure. Bij akkoord voor retour ontvang je van ons een retour-nummer die je kunt melden op het retourformulier wat bij de zending bijgesloten dient te worden.

Verzendkosten komen voor je eigen rekening tenzij er sprake is van een onjuiste levering door ons. Indien wij het product beschadigd of onvolledig terug ontvangen zullen we kosten in rekening brengen om het product te herstellen. Afhankelijk van de afspraken die we met je hebben gemaakt over de oplossing zal er een vervangend product worden verstuurd of storten we het aankoopbedrag (minus eventueel gemaakte kosten voor reparatie) binnen 10 dagen terug op je rekening.

Retouradres:
Palletcentrale BV
t.a.v. afdeling retouren
Houtsnipweg 2
4791PC Klundert

Wij nemen alleen onbeschadigde producten retour die gekocht zijn via www.palletcentrale.nl. Als het product gebruikt of beschadigd is kan het zijn dat wij niets of slechts een gedeelte van het faktuurbedrag crediteren. Ruilen is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel.

Ruiling is niet mogelijk indien:

  • Het speciaal voor je op maat is gemaakt
  • Het artikel gebruikt is
  • Niet meer in originele verpakking of beschadigd

Je kan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel retouneren mist je voldoet aan de eisen voor een retour melding. Na deze perdiode nemen wij geen producten meer retour. 

Bezorging

Onze orders worden op dinsdag en donderdag verzonden. Bestellingen die op dinsdag of donderdag voor 10:00uur binnen komen worden dezelfde dag nog verzonden. Nadat de zending is doorgegeven bij onze vervoerder krijg je een mail met daarin meer infromatie over de zending(het is mogelijk dat deze mail in de SPAM box terecht komt). Binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) kun je de bestelling de volgende dag in huis verwachten, naar België is de levertijd 1 a 2 werkdagen. Het kan soms voorkomen dat een artikel een langere levertijd heeft dan wat wij hebben opgegeven, wij zullen dan met je overleggen wat de beste oplossing is. Indien je wilt annuleren wordt de bestelling gecrediteerd.

Wij versturen onze pakketzendingen met eigen transport of met ons vaste distributiebedrijf.
Levering vindt plaats op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur. De zending wordt tot aan de deur op de begane grond geleverd. Ben je niet thuis krijg je een kaart in de bus met het verzoek om binnen 5 dagen een nieuwe afleverafspraak te maken. Bij geen reactie sturen wij de zending de 6e dag retour.

Nederland (m.u.v. Waddeneilanden)

1 palletplaats €39,50
2 palletplaatsen € 67,00
3 palletplaatsen € 94,50
4 palletplaatsen € 117,00
5 palletplaatsen € 132,00
6 palletplaatsen €147,00
7 palletplaatsen €163,00
8 palletplaatsen €178,00
9 palletplaatsen €193,00
10 palletplaatsen €208,00
Meer palletplaatsen op aanvraag

Waddeneilanden

De verzendkosten naar de waddeieland worden op een andere manier geregeld. Deze prijzen zijn dan ook op aanvraag.

België

1 palletplaats €47,00
2 palletplaatsen €77,00
3 palletplaatsen € 102,00
4 palletplaatsen € 127,00
5 palletplaatsen € 142,00
6 palletplaatsen €157,00
7 palletplaatsen €173,00
8 palletplaatsen €188,00
9 palletplaatsen €203,00
10 palletplaatsen €218,00
Meer palletplaatsen op aanvraag

Overige landen op aanvraag.

Algemeen

Heb je vragen? Neem dan hier voor een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen. Staat de vraag hier toch niet tussen? Neem dan contact met ons op via de chat, mail of telefoon. Op maandag t/m donderdag zijn we telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)168-357010 van 8.00 – 16.30uur. Op vrijdag zijn we bereikbaar van 8.00 – 15:30uur. We proberen je mail op dezelfde werkdag te beantwoorden, via chat krijg je direct antwoord (mits er een medewerker beschikbaar is).

Openingstijden: Maandag t/m donderdag van 08:00 – 16:30uur, op vrijdag tot 15:30uur.

Voor alle algemene infromatie verwijzen we je door naar de contact pagina

Consumenten bestellingen

Als particulier kun je niet in onze webshop bestellen.

Zakelijke bestellingen

Je kunt als zakelijke klant direct in onze webshop bestellen. Voor een offerte op maat, een goed advies of aanvullende vragen kun je contact opnemen met onze binnendienst. Wij denken graag met je mee en bieden een productadvies dat aansluit op jouw behoeften.